|
|
GAZİ ÜNİVERSİTESİ |
|
GÖREV TANIMI FORMU |
|
BİRİM |
: SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ |
BİRİM YETKİLİSİ |
: PROF. DR. BÜLENT ELBASAN |
ALT BİRİM |
: PERSONEL HİZMET BİRİMİ – ÖZLÜK İŞLERİ |
ALT BİRİM YETKİLİSİ |
: ŞERMİN ERTAŞ |
Temel İş ve Sorumluluklar |
1 1. Fakülte Akademik Personellerinin yurtiçi ve yurtdışı konferans, seminer v.b. faaliyetleri için yapacakları başvurular neticesinde yolluklu ve yevmiyeli ya da yolluksuz yevmiyesiz görevlendirilme işlemlerinin başlatılması ve sonuçlandırılması. 2. Rektörlük Makamından alınan, Akademik ve İdari Personellerimizi ilgilendiren bilgi, belge ve konuların ilgili birim ve kişilere aktarılması ile dosyalama işlemlerinin yapılması. 3. Akademik ve İdari Personelin görevli ya da izinli oldukları sürelerde izinlerinin düzenlenerek, yerlerine vekâlet edecek olanların belirlenmesi ile ilgili belgelerin tanzimi ve yazışmaların sonuçlandırılması. 4. Fakülte Yönetim Kuruluna ve Fakülte disiplin kuruluna sunulacak belgelerin, bilgilerin tanzim edilerek sunulması, alınan kararların, ilgili kişiler ile birimlere ve makamlara yazışmalarının yapılması takibi ve sonuçlandırılması işlemlerinin yapılması. 5. Bölüm Başkanlığı ve Ana Bilim Dalı Başkanlıklarının görev süreleri takip edilerek atama işlemleri için gereken yazışmaların yapılarak sonuçlandırılması. 6. Fakültemiz Akademik ve İdari Personellerine ait yıllık (Disiplin durumu ve Sayısal) istatistik bilgilerinin güncellenmesi ve ilgili birimler ile makamlara rutin olarak bildirilmesi. 7. İlgili kurul üyelerinin görev süre takibinin yapılarak süreleri sona eren öğretim elemanlarının sürelerinin takip edilerek atama işlemleri için gereken yazışmaların yapılarak sonuçlandırılması. 8. İlgili kurulların almış olduğu ve birimimiz kanalıyla ve yazışma yoluyla tüm kararların ilgililere, birimlere ve makamlara bildirilmesi. 9. Fakültemizde görev yapan Araştırma Görevlisi, Öğretim Görevlisi ve Dr. Öğretim Üyesi görev süre uzatımlarının takip edilerek görev süreleri sona erenlerin ilgililer ile bağlı bulundukları bölümlerden görev süre uzatımlarına esas teşkil edecek raporların alınarak Fakülte Yönetim Kuruluna sunulup onaylattırıldıktan sonra yazışmalarının yapılarak sonuçlandırılması. 10. Fakültemizde görev yapan Akademik ve İdari Personellerimizin aylık ve muhtelif zamanlarda Rektörlük Makamından alınan terfilerinin ilgili birime yazışmalarının yapılması. 11. Fakültemiz Akademik Personel ihtiyacının karşılanması üzerine verilen kadro ilanına istinaden başvuruda bulunan adayların başvuru evraklarının toplanması, değerlendirilmesi, durumları uygun bulunanların sınavlarının yapılarak, Yönetim Kurulu Kararı alınmak suretiyle atama tekliflerinin Rektörlük Makamına yapılması ile ilgili yazışmalar. 12. Fakültemizde görev yapan Akademik ve İdari Personellerimizin yıllık izin formlarının ve dosyalama işlemlerinin yapılması. 13. Kadro ve unvan değişikliği atamaları yapılan akademik personele durumları tebellüğ ettirilerek göreve başlama yazışmalarının ilgili birim, bölüm ve makamlara bildirilmesi ile ilgili işlemlerin yapılması. 14. Fakültemizde görev yapan Akademik ve İdari Personellerimizin kurum içi hizmetin aksatılmadan yürütülebilmesi için Dekanlığımızca yapılan görevlendirilmeler ile ilgili yazışmalarının yapılarak ilgililere, birim ve bölümlere bildirilmesi işlemlerinin tamamlanması. 15. Sonuçlanan yazışma bilgi, belge ve evrakların dosyalama işlemlerinin yapılarak, arşiv kayıtlarının tutulması. 16. Fakültemizden emekli, nakil, istifa ve benzeri sebeplerle ayrılan personelin yazışmalarının yapılarak sonuçlandırılması ve dosyalanması işlemleri. 17. Personelimizin talebi halinde ilgili makamlar ile resmi ve özel kuruluşlara verilmek üzere kurum personeli olduklarına dair belgenin hazırlanması. 18. Fakültemizde görev yapan Akademik ve İdari Personellerimizin öğrenim durumları itibariyle meydana gelen değişikliklerin Rektörlük Makamına bildirilip intibakları yapılanların ilgili birimlere bildirilmesi ile ilgili yazışmaların yapılması. 19. Fakültemizde görev yapan Akademik ve İdari Personellerimizin askere gitmek üzere yaptıkları başvurulara istinaden ücretsiz izinli sayılmaları için gerekli yazışmaların yapılarak sonuçlandırılması. 20. Mazeretleri sebebiyle ücretsiz izin talebinde bulunan Akademik ve İdari Personellerimizin taleplerinin alınarak Rektörlük makamına iletilmesi işlemleri ile ilgili yazışmaların yapılarak sonuçlandırılması. 21. Fakültemizde açıktan atama, naklen veya 657 Sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca görevlendirilen personelin işlemlerinin tamamlanarak yazışmalarının yapılması 22. Akademik Personellerden idari görevlerde bulunanların talep etmesi üzerine, yapmış oldukları idari görevlerin taraflarına yazı ile bildirilmesi 23. Kanun ve Yönetmelikler çerçevesinde amir tarafından verilen diğer görevler. 24. Yukarıda belirtilen görevlerin yerine getirilmesinde Fakülte Sekreterine karşı sorumludur. |
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.