Fakültemizde Dönem Sonu Buluşması: “Aile Sıcaklığında Bir Kahvaltı Programı”
26 Haziran 2026 | 11:54

Fakültemiz, yoğun ve başarılarla dolu bir akademik dönemi geride bırakmanın mutluluğunu, düzenlenen anlamlı bir kahvaltı programıyla taçlandırdı. Dönem sonu değerlendirmesi ve motivasyon amacıyla bir araya gelinen organizasyon, tam bir aile sıcaklığı içinde gerçekleştirildi.

Fakülte yönetimimizin ve akademik personelimizin yoğun katılım gösterdiği programa; Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Necdet HAYTA, Genel Sekreterimiz Mustafa AFŞAR ve Genel Sekreter Yardımcımız Doç. Dr. Sena AYDOĞAN katılarak bizleri onurlandırdı.

Akademisyenlerimizin çocukları ve bebekleriyle birlikte katıldığı, oldukça samimi ve neşeli bir atmosferde geçen kahvaltıda, geride bırakılan eğitim-öğretim döneminin yorgunluğu atılırken, gelecek dönem projeleri ve hedefleri üzerine de keyifli sohbetler gerçekleştirildi. Minik misafirlerimizin neşesiyle tam bir şenlik havasına bürünen programda, üniversitemiz üst yönetiminin fakülte personelimiz ve aileleriyle yakından ilgilenmesi, paylaşılan içten diyaloglar Gazi Üniversitesi ailesinin bağlarının ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.

Dekanımız Prof. Dr. Bülent ELBASAN, organizasyonun düzenlenmesinde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza ve davetimize icabet ederek bu güzel günü paylaşan değerli üniversite yöneticilerimize, akademisyenlerimize ve ailelerine teşekkürlerini iletti. Program, dönemin anısına çektirilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

 

1-1

2-1

3-1

background image